سرگیجه بعد از دیالیز: باید بیمار به بیمارستان بلافاصله
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مشخص است که دیالیز دارای عوارض جانبی بسیاری، سرگیجه یکی از آنها است. باید به بیماران به بیمارستان بلافاصله اگر سرگیجه بعد از دیالیز رخ داده است؟

چرا بیماران بعد از درمان سرگیجه افتاد؟

دیالیز می تواند اثرات جانبی بسیاری از القاء و سرگیجه یکی از آنها است، دو به طور عمده دلایل برای مردم گیج شدند. یکی فشار خون را افزایش می دهد به سرعت پس از درمان، از سوی دیگر سموم و مواد زائد است ساخت تا در بدن به سرعت کاهش می یابد. هر دوی آنها توسط دیالیز ناکافی، به خصوص در افراد ایجاد می شود. معمولا بیمار نیاز به دیالیز 2 یا 3 بار در هفته است که می تواند اطمینان حاصل کنید که سموم انباشته شده در بدن را می توان به دفع کردن به موقع. اگر شما می توانید درمان را برای مدت طولانی را قبول نمی کند، وجود خواهد داشت مقدار زیادی از wasts ساخت در بدن شما. بنابراین پس از دیالیز، به عنوان wasts و سموم

از بدن خود، بسیاری از واکنش های منفی شود باعث خواهد شد، از جمله سرگیجه.

چگونه برای مقابله با این وضعیت؟ باید بیمار را به بیمارستان فورا؟

بعد از بسیاری از بیماران دیالیز خواهد ناراحتی مانند سرگیجه، سردرد، تهوع و به همین ترتیب، بسیاری از این نشانه ها به خودی خود ناپدید می شوند به تدریج کاهش یافت، بنابراین شما نیاز به بیمارستان بلافاصله نیست. اگر آن را نمی تواند ناپدید می شوند، حتی می رود بدتر از آن، شما باید برای تماس با پزشکان خود را، به طوری که آنها می توانند تغییرات با توجه به شرایط شما ایجاد کند.

در بیمارستان ما، برخی از درمان های منحصر به فرد می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از دیالیز و یا از بین بردن علائم ناشی از آن وجود دارد. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مشورت، و یا ترک پیام به ما.

اگر شما هنوز هم برخی از سوالات دیگر در مورد دیالیز، شما می توانید به ما ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

سرگیجه بعد از دیالیز: باید بیمار به بیمارستان بلافاصله





:: برچسب‌ها: سرگیجه بعد از دیالیز، دیالیز، بعد از دیالیز دیزی: باید بیمار به بیمارستان بلافاصله ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: